zaterdag 5 april 2008

ding 2

1. maak een account:

op advies van een meer ervaren blogger gekozen voor blogger.com. Dit is een gebruikersvriendelijk programma en waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is?

het aanmaken van een gmail-adres is ook gelukt. Met een beetje hulp was dit toch vrij gemakkelijk te realiseren.

2. geef je weblog een naam:

dat valt nog niet mee, dit soort creativiteit is niet mijn sterkste kant.
Uiteindelijk, na een aantal probeersels, gekozen voor bovenstaande titel: wat gaat er gebeuren na "23 dingen"?

3. selecteer een sjabloon

Leuk, al die verschillende sjablonen en een uitdaging om er één te vinden die je leuk en passend vindt. Voorlopig heb ik het maar eenvoudig gehouden, de "toeters en bellen" komen later wel.

1 opmerking:

Steenbreek zei

Hallo Janneke,
Mooie site, ik zag jouw naam erbij en dacht volgens mij ken ik haar.
Wij staan in hetzelfde groepje dus ik ging even kijken wie er allemaal bijgekomen waren, maar ja met al die nicknames weet je het nog niet. Maar ik denk dat jullie allemaal van Hardenberg zijn, en iets later begonnen zijn dan wij (via de OBD).
Maar het is heel leuk, en je ontdekt van alles, en voor je het weet zit je tot 's avonds laat achter de computer...
groetjes, Sipy.