zondag 20 april 2008

ding 5

RSS feeds vinden

tjongejonge wat veel. Ik heb wat rondgedwaald op de aangegeven links. Als je alles wilt lezen en uitproberen, kun je al je andere aciviteiten wel vergeten. Maar wel heel leuk.
Ik heb de blogs van mijn collega-cursisten toegevoegd. Via 'google zoeken in blogs' heb ik bibliotheekvernieuwing en bibliotheek 2.0 toegevoegd aan mijn Rss feeds. Dat lijkt me voorlopig wel genoeg om bij te houden.

Nieuwsgierig als ik ben wil ik ook graag het platselijke nieuws bijhouden. Daarom zijn ook de Stentor en Hardenberg.nu aan mijn lijstje toegevoegd. Ik wilde ook Reestenvecht toevoegen, maar daar kon ik geen Rss-teken vinden. Wie kan mij hierbij helpen? Of zijn ze nog niet zover?

Ik kijk nog even verder, wie weet zie ik nog meer leuke onderwerpen.

2 opmerkingen:

biebunlimited zei

Goed idee om het regionale en plaatselijke nieuws op deze wijze te volgen. Biebunlimited is zijn grenzen (ook) provinciaal te buiten gegaan en het is ook om die reden leuk het Hardenbergs nieuws nog wat bij te houden.Ik neem deze tip dan ook graag over!
Overigens: leuk je vorderingen zo te lezen,ik lees het echt met dubbele agenda... en het is leuk om een beetje gelijk op te gaan.
Een Biebunlimited-groet!

essen2punt0 zei

Goed gedaan.
Heb je al naar Flickr gekeken? Dat is echt een leuk speleDing. :)
(En ook fascinerend om bijvoorbeeld eens te gaan zoeken op je eigen woonplaats zoals bijvoorbeeld hier
Klik maar eens op de roze cirkels.