donderdag 20 november 2008

ding 17

Kijk "zomaar" wat rond op het web. Dat heb ik gedaan en ik heb weer vanalles gezien. Via "Frankwatching" kwam ik terecht bij Habbohotel. Daar had ik al veel over gehoord en dit was een mooie gelegenheid om het eens van dichtbij te bekijken. Ik kan me voorstellen dat jongeren (en ouderen?) het leuk vinden om op deze manier te spelen en contacten met anderen te hebben. Het ziet er erg aantrekkelijk uit en het lijkt allemaal neit al te moeilijk.

Daarnaast heb ik de site www.geocaching.nl wat uitgebreider bekeken. We hebben zelf een GPS en halen hier regelmatig wandelingen af. Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden die ik eigenlijk wel wist, maar nog nooit bekeken had. Je kunt zelf caches maken, vragen stellen, commentaar geven enz. Erg leuk allemaal, maar het moest niet zoveel tijd kosten.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Als je straks de cursus helemaal hebt afgerond, heb je een hoop ideeen opgedaan, waar je dan gericht misschien nog eens een keer wat dieper en specifieker in kunt duiken... Tenminste, als er dan niet weer andere dingen om aandacht vragen.