vrijdag 7 november 2008

ding 15

De afgelopen dagen rondgestruind in verschillende podcasts, leuk!!
Ik heb een aantal "Bommel"afleveringen beluisterd. De radio-uitzendingen zijn altijd op een moment dat het net niet uitkomt en dan is dit een ideale manier om ze toch te horen. Ik heb ook via gespod.nl en podstart.nl verschillende podcasts uiitgeprobeerd. Daarnaast nog een mp3bestand van home-academy gedownload(?). Nu nog tijd vinden om het af te luisteren.

Dit was ook een mooie gelegenheid om de "zen" in gebruik te nemen. Dat had ik nog steeds niet gedaan, tot frustratie van de kinderen.
Het werkt allemaal!!!

Voor de bibliotheek zie ik wel mogelijkheden om dit ding te gebruiken, b.v. voor boek/filmbesprekingen voorproefjes van nieuwe boeken, muziekfragmenten met of zonder clips enz. Een prima manier, denk ik, om onze jonge klanten aan ons te binden.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Mijn enthousiasme voor de hoorcollege's van home-academy is groot genoeg, maar van het afluisteren komt vaak te weinig terecht.
Ik vond Maarten van Rossem in zijn hoorcollege's veel boeiender en leuker dan op tv.