dinsdag 14 oktober 2008

ding 10

geproefd van delicious. Het ziet er wel interessant uit, maar of het heel handig is weet ik nog niet. De account van 23 dingen op delicious is zo uitgebreid dat ik door de bomen het bos niet meer zie: 44 pagina's met websites en nog veel meer tags, je weet niet waar je moet beginnen.
Misschien als je zelf een account maakt -wat ik (nog) niet gedaan heb- en goed selecteert dat het dan voor anderen ook interessant is om te bekijken.

Een onderdeel van het bibliotheekwerk waar het wel heel goed voor kan werken, is volgens mij al@din. Alle interessante sites die je ontdekt hebt, kun je delen met je collegabeantwoorders.

Misschien smaakt het dan toch naar meer.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Hoe zouden we dat kunnen organiseren: delicious voor al@dinmedewerkers? Lijkt me leuk, maar of het dan ook echt gebruikt gaat worden?