zondag 26 oktober 2008

ding 13

dit vind ik een handig ding: als je samen met anderen aan een stuk moet werken, is het op deze manier veel handiger. Ik denk dat we veel tijd kunnen besparen als we op deze manier aan praatstukken enzo gaan werken.

In m'n google-account heb ik een document van mezelf geïmporteerd. dat ging heel gemakkelijk. Ook de andere mogelijkheden zien er goed uit.

Eén opmerking: het document dat op het web voor iedereen zichtbaar zou zijn, is voor mij geheim gebleven. Als ik er op klik krijg ik de melding dat ik helaas geen toegang heb en als ik om toegang verzoek, krijg ik wel een mailtje van Rob Coers maar dat helpt niet. Ik mag het niet zien.

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Was je op het moment van klikken wel aangemeld met je Google-account?
(Ik verzin ook maar wat over wat er zou kunnen zijn, ik kan wel direct door)